Spodbujanje povpraševanja

spodbujanje-povprasevanje

Povečajte zanimanje za vašo znamko in spremenite spletne obiskovalce v potencialne stranke. Bodite opaženi na spletu in speljite več možnih strank v svoj prodajni lijak.

Ali vas tradicionalne metode izhodnega marketinga (kot je npr. telemarketing) puščajo na cedilu? Za to obstaja dober razlog. Sodobna tehnologija tako, kot še nikoli poprej, potrošnikom olajšuje, da preprosto utišajo in spregledajo tradicionalno oglaševanje. Po drugi strani pa vam (ponudniku storitev ali izdelkov) olajša izkoriščanje potenciala vhodnih marketinških tehnik in ustvarjanje povpraševanja pri ciljni skupini potrošnikov po ugodni ceni.


 VSEBINSKO TRŽENJE

Moderni potrošniki nočejo biti več cilj oglaševalskih kampanj. So neodvisni in ko opazijo oglas za nek izdelek, podatke o njem poiščejo prek spleta, nato pa se šele dokončno odločijo za nakup. Vsebinski marketing je trženjska strategija, s katero se potrošnikom priskrbi želene podatke, gradi njihovo zaupanje v znamko in jih vzpodbuja, da postanejo prodajne sledi, na koncu pa tudi stranke.

Ob tem se je treba seveda zavedati, da ni primerna vsaka vsebina. Z ustvarjanjem kvalitetne, verodostojne in informativne vsebine boste pritegnili in obdržali zanimanje potencialnih kupcev.

Naša ekipa, ki se ukvarja s spletnim marketingom, ustvarja široko paleto strokovno oblikovane vsebine za vašo tržno znamko. Na voljo so vam blogi, prenosi, študije primerov, okrožnice/E-obveščanje, infografike in še veliko več. Naši strokovnjaki iz vhodnega marketinga slovijo po kakovostno ustvarjeni vsebini, ki prinaša dobre rezultate.


 USTVARJANJE PRODAJNIH SLEDI

Pri vhodnem marketingu ne gre le za povečevanje spletnega prometa, ampak za ustvarjanje dobičkonosnih rezultatov. Bi radi, da se na vaši spletni strani ustvari več prodajnih sledi? Mi vam lahko pomagamo.

Ljudi, ki se zanimajo za vaše izdelke ali storitve, spremenimo v potencialne kupce ter jih speljemo v vaš prodajni lijak, obenem pa ustvarjamo neprecenljive priložnosti za pritegnitev strank.

Ustvarjanje skupine potencialnih kupcev gre z roko v roki s strategijo vhodnega marketinga. Vsebina na strani in izven strani ustvarja trajno povezavo s potencialnimi strankami. V ustvarjanje so vključene sledeče komponente: strategije z družbenimi mediji, kampanje e-poštnih sporočil, optimizacija konverzije, klepet v živo… Rezultat omenjenih komponent je več potencialnih strank na vaši spletni strani.

S pomočjo naših storitev boste ostali povezani s potencialnimi strankami, vse dokler ne bodo te končno pripravljene na nakup.

Vas zanima metoda vhodnega marketinga? Dogovorite se za sestanek z nami še danes.