Načrtovanje

nacrtovanje

Ste edinstveni in tak naj bo tudi vaš marketinški pristop. Marketinški načrt mora biti izdelan v skladu z vašimi poslovnimi cilji.

Začrtan pristop z vhodnim marketingom je lahko popolnoma prilagojen vašim poslovnim ciljem in načrtovanim prihodkom. Zavedamo se dejstva, da se vsako podjetje sooča s svojimi izzivi in omejitvami sredstev ter ima določene poslovne cilje.


PRED PRIČETKOM VHODNEGA MARKETINGA

Poraba finančnih sredstev tekom kampanje in doseženi rezultati so precej odvisni od različnih dejavnikov, kot so npr. trenutni položaj blagovne znamke in njena prepoznavnost, konkurenca znotraj panoge, tržni delež in poslovne priložnosti, faze življenjskega cikla stranke, sistematiziranost postopkov prodaje, sklenjena partnerstva s prodajalci in tretjimi osebami, podpora in razpoložljivost notranjih virov, vrednost trenutnih marketinških sredstev, pripravljenost in prilagodljivost na nove, inovativne ideje, vidnost in udejstvovanje na družbenih medijih, močna spletna prisotnost in obstoječa tehnološka infrastruktura.


IZDELAVA NAČRTA

Določite svoj cilj. Začrtajte si pravo pot do njega. Preden se odpravite na svoje „vhodno popotovanje“, morate vedeti, kam se sploh odpravljate in katera je najboljša pot do cilja. Na poti boste morda včasih naleteli na ovire ali pa naredili občasen obvoz, vendar boste imeli s pomočjo zemljevida vedno v mislih začrtani cilj ter se tako stalno pomikali v pravo smer. Sodelovali bomo z vami in skupaj bomo našli najboljše rešitve.

Na začetku vaše poti proti vhodnemu marketingu je na vrsti pregled trenutnih marketinških strategij in ocena položaja znamke, načrtovanje realističnih poslovnih ciljev in namenov, analiza konkurenčnega trga, določitev diferenciatorjev (oz. delov poslovanja, ki vas ločijo od konkurence) in vrednost ponudbe, izdelava profila vaših kupcev, določitev prodajnih sledi primernih za trženje ali prodajo (ang. MQL-marketing qualified lead in SQL-sales qualified lead), primerjalna analiza trenutnih kazalnikov uspešnosti ter načrtovanje kampanjske strategije za spletni promet in konverzijo.

Ste pripravljeni na začetek? Pri izbiri mesečnega načrta se odločate med zmernim ali agresivnim načrtom.


TIPIČEN PRIMER ZMERNEGA NAČRTA

Gre za stranko, za katero je vhodni marketing novost. Ima nizko spletno vidnost in majhno količino spletnega prometa, podjetje ni pod časovnim pritiskom, ima zmerno rast prihodkov (10-15%) in si želi počasen, a zanesljiv stalen pritok potencialnih strank. Razume, da je pridobivanje obetavnih prodajnih sledi prek spletne strani ključnega pomena. Uvesti mora ustrezno prodajno podporo. Ustvarjanje vsebine je zanjo izziv. Išče marketinško agencijo, s katero bo vzpostavila partnerski odnos. Ta ji bo pomagala napredovati na poti proti vhodnemu marketingu.

V takem načrtu so predvidene standardno dobavljive storitve: bloganje, ustvarjanje vsebine, marketing prek družbenih medijev, SEO optimizacija in osnovno ohranjanje odnosov s kupci. Prevzamemo razvoj in upravljanje kampanje, se redno posvetujemo s stranko, ji predložimo rezultate tekoče analize ključnih besed, objavimo 1 do 2 blog objavi na teden, razpošljemo 1 do 2 elektronski marketinški sporočili na mesec in redno upravljamo njene račune na družbenih medijih.

Poleg tega vam v vsebinsko ponudbo za četrtletje lahko vključimo: izvedbo pozivov k dejanju (CTA), oblikovanje kampanje za nego odnosov s strankami (na ponudbo), ustvaritev ciljnih strani, osnovno SEO optimizacijo in spremljanje rezultatov. Poleg tega lahko določimo osebo za upravljanje odnosov s stranko ter na koncu izdelamo analize in poročila o kampanji.


TIPIČEN PRIMER AGRESIVNEGA NAČRTA

Gre za stranko, ki želi k vhodnemu marketingu pristopiti agresivno. Trenutno do njenega podjetja priteka majhna količina vhodnih prodajnih sledi – ne dovolj, da bi to polno zaposlovalo njeno prodajno ekipo. Stranka ima agresiven načrt za rast in bi rada uskladila prodajo in marketing v podporo načrtu. Potrebuje pomoč pri vzpostavitvi avtomatizacije trženja, pri upravljanju odnosov s strankami (CRM integracija), pri napredni negi odnosov s strankami in pri rangiranju/ocenjevanju prodajnih sledi.

Za tak načrt se običajno odločijo podjetja, ki imajo majhno količino vhodnih prodajnih sledi in si želijo izpeljati agresiven načrt za rast (nad 20%) ter potrebujejo pomoč pri izvedbi marketinške avtomatizacije in prilagojen program za nego odnosov s strankami.

V takem načrtu se predvidi storitve, kot so: bloganje, ustvarjanje vsebine, marketing prek družbenih medijev, SEO optimizacija in napredna nega odnosov s kupci, CRM integracija (urejanje odnosov s kupci) in rangiranje/ocenjevanje prodajnih sledi.

Poleg tega vam v vsebinsko ponudbo za četrtletje lahko vključimo: razvoj in upravljanje kampanje, redno posvetovanje, analizo ključnih besed, 3 do 5 blog objav na teden, 2 do 3 elektronska marketinška sporočila na mesec, redno upravljanje družbenih medijev, izvedbo pozivov k dejanju (ang. CTA), oblikovanje kampanje za nego odnosov s strankami (na ponudbo), ustvaritev 4 do 6 pametnih ciljnih strani na četrtletje, segmentacijo pametnega seznama kontaktov/stikov, ustvarjanje in trženje vizualne vsebine, prilagojen potek dela in upravljanje prodajnih sledi, zbiranje podatkov o potencialnih strankah in prodajnih sledeh, on-site SEO optimizacijo, off-site SEO optimizacijo, upravljanje kampanje oglaševanja na klik, upravljanje prikaznih oglasov in remarketing, marketing in optimizacijo video posnetkov, marketing in optimizacijo sporočil za javnost ter določimo osebo za upravljanje odnosov s stranko in izdelamo analize ter poročila o kampanji.