Kaj je vhodni marketing?

Želite izvedeti, kako deluje najboljša spletna marketinška strategija?

Gre za najbolj učinkovito metodo spletnega trženja.

Splet je spremenil več kot le način komuniciranja med ljudmi. Spremenil je namreč tudi način, kakšen odnos vzpostavijo s tržnimi znamkami, oglaševanjem in kako dojemajo plohe oglaševalskih kampanj, ki bi jim rade ukradle trenutek njihovega vsakdana.

Izhodne marketinške strategije, kot so telemarketing ali masovno pošiljanje elektronskih sporočil, so zelo nepredvidljive in ne izkoriščajo vseh prednosti, ki jih omogoča spletno okolje. Če hočete, da vas najdejo pravi kupci in bi radi le-te spremenili v svoje stranke, potem je edini pravi marketinški pristop za vas vhodni marketing.


KAKO DELUJE VHODNI MARKETING?

Vhodni marketing zahteva sistematičen pristop, s katerim se pritegne potencialne kupce in se jih spremeni v obetavne stranke. Te se nato z negovanjem in nadgrajevanjem odnosa med njimi in podjetjem spremenijo v stranke. V podjetju ANGELIS se poslužujemo štiri stopenjskega pristopa za razvoj in izvršitev uspešne kampanje vhodnega marketinga za naše stranke.

vse-1


 

1-korak

1. KORAK: PUSTITE SE NAJTI

Izhodni marketing je marketinški pristop osnovan na prekinitvi. Prekinitveno trženje (v izvirniku interruption marketing) je svoje ime dobilo zaradi načina oglaševanja – bistvo vsakega oglasa je namreč prekiniti potrošnika, medtem ko nekaj počne, zato da ta posveti pozornost oglasnemu sporočilu. A potrošniki so postali že skoraj odporni na take metode in taka sporočila preprosto spregledajo.

Današnji potrošniki so ozaveščeni kupci. Splet je postal njihovo orodje za raziskovanje, učenje, primerjanje in samostojno sklepanje odločitev. Če želite biti ponovno na njihovem radarju, jim morate najprej priskrbeti koristno in zanimivo vsebino, ki jih bo pritegnila, to pa bodo potem delili naprej.

»Pustite se najti« pomeni, da na vašo spletno stran usmerite promet. Cilj vhodnega marketinga ni le več spletnega prometa, ampak kakovostnejši spletni promet. Najprej ugotovimo, kakšen je vaš “idealni” kupec ter kaj ta sploh išče. Nato izdelamo strategijo, ki bo pritegnila kupce in jih pripeljala na vašo spletno stran, ko bodo iskali podjetje, kot je vaše.

Kako vas bodo našli? Prek visoko kakovostne vsebine, ki bo uporabnikom podala iskane informacije. To vključuje:

Bloganje – ustvarjanje objav na blogu je najbolj donosen pristop k vhodnemu marketingu v uporabi danes. Z bloganjem boste izboljšali uspešnost uvrščanja vaše spletne strani na spletnih iskalnikih. Prek bloganja boste dobili nešteto priložnosti, da dokažete svojo spletno avtoritativnost, poleg tega pa bo vaš blog tudi mesto, kjer odgovarjate na vprašanja, zastavljena s strani ciljne skupine kupcev.

Družbeni mediji – najsi vaše poslovne transakcije potekajo z drugimi podjetji (B2B) ali pa s potrošniki (B2C), močna prisotnost na družbenih medijih je tako ključnega pomena kot spletna stran. Poleg tega so sijajno sredstvo, s katerim pritegnete ciljno skupino kupcev in razširjate svojo vsebino.

Ključne besede in SEO optimizacija – optimizacija spletnih strani je več kot le spletna vsebina, ki jo vidi vaše ciljno občinstvo. Z optimizacije vaše spletne kode, oznak, kazala strani in drugih sestavnih delov, boste olajšali delo spletnim iskalnikom, ki bodo vašo stran lažje indeksirali, vaši uporabniki pa jo bodo nato lažje našli.

Infografike, video posnetki in multimedijske vsebine – zanimiva multimedijska vsebina, ki jo uporabniki lahko delijo naprej, izkorišča spletne zmožnosti in seže dlje kot preprosta pisana beseda. Privlačna vizualna vsebina bo hitro pritegnila spletni promet.


 

2-korak

2. KORAK: VKLJUČEVANJE & ODZIV KUPCEV

Na svojo spletno stran ste torej pritegnili ciljno občinstvo. A še vedno imajo vse vajeti v rokah kupci, od vas pa je odvisno, ali jih boste spodbudili k odzivu ali ne. Dokažite svojo vrednost in vključite svoje ciljno občinstvo – s tem jih boste uspešno spodbudili k sodelovanju. Prepoznavnost znamke se tako prelevi v zvestobo znamki in vzpostavi se dragocen odnos med stranko in podjetjem.

Vključevanje kupcev zajema:

Ciljne strani – kratke in privlačne strani, ki so zasnovane tako, da izzovejo odziv in obiskovalcu ponudijo nekaj v zameno, npr. brezplačen prenos ali posebno akcijsko ponudbo.

Članke, bele knjige in prenose – gre za napredno spletno vsebino, ki bo pritegnila vaše ciljno občinstvo. Z njeno pomočjo se gradi na odnosu med podjetjem in kupcem.
Poziv k dejanju oz. odzivu (ang. call-to-action) – gumbi in povezave na vaši spletni strani, ki bralce pozivajo k dejanju. Brez njih na vašem spletnem mestu bralci ne bi dobili ustrezne možnosti, da se odzovejo, ko so pripravljeni.


 

3-korak

3. KORAK: GRAJENJE ODNOSA

Vzpostavitev odnosa s ciljnim občinstvom, ki je pokazalo zanimanje, je pogosto le začetek. Če ne boste negovali odnosa s potencialnimi strankami, vam bodo te spolzele iz rok med prodajnim ciklom, verjetnost, da se bodo vrnile nazaj, pa bo zelo majhna.

Grajenje odnosa s stranko zahteva ohranjanje stikov s potencialno stranko, zato da lahko to v krajšem času nato spremenite v stranko. Ta korak se opira na orodja, kot so:

Avtomatizacija trženja – namesto, da se posvečate vsaki potencialni stranki posebej, saj je to časovno zelo potratno, avtomatizacija trženja poenostavi ta proces in znatno zmanjša tveganje, da potencialno stranko izgubite. Avtomatizirana elektronska sporočila, posebej prilagojena, da ustrezajo zanimanju potencialne stranke, bodo pripomogla k ohranjanju povezave med stranko in podjetjem, ne da bi za to zapravljala čas tudi vaša prodajna ekipa.

Ocenjevanje / rangiranje prodajne sledi – Kdaj je potencialna stranka pripravljena na nakup? Ali postaja bolj ali manj zainteresirana? Ocenjevanje prodajnih sledi ponuja odgovor na navedeni vprašanji. Z ovrednotenjem dejanj, kot so obiski spletne strani, bomo sledili potencialnim strankam in vam sporočili, kdaj je pravi čas, da stopite v akcijo.

Postopno pošiljanje elektronskih sporočil – Vašim potencialnim strankam olajšajte zbiranje informacij in jih privedite do konverzije. Z avtomatskim pošiljanjem prilagojenih sporočil v določenem časovnem razporedu boste ohranili stike in izboljšali prepoznavnost tržne znamke, kar bo strankam utrlo pot do vašega podjetja.


 

4-korak

4. KORAK: KONVERZIJA

Pri vhodnem marketingu ne gre le za konverzijo prodajnih sledi v stranke. Stranke spreminja tudi v zagovornike vaše blagovne znamke – lažje jih boste spodbudili k ponovnem nakupu, one pa bodo pritegnile nove potencialne stranke. Namesto da stranki skušate le nekaj prodati, jo navdušite in naredite dober vtis nanjo s pomočjo:

Družbenih medijev – potrošniki so močno odvisni od omrežij, kot sta Facebook in Twitter, z njimi vzpostavljajo spletni odnos s tržnimi znamkami. Storitve za stranke v realnem času na omenjenih omrežjih omogočajo, da se odzovete na način, ki je vašemu občinstvu najbližje in ga od vas pravzaprav pričakuje.

Avtomatizacija trženja – npr. avtomatizirana elektronska sporočila vam omogočajo, da se ponovno povežete s strankami, jih obveščate o posebnih ponudbah in jim pošiljate obvestila, prilagojena njihovem zanimanju in vzorcem nakupovanja.

Napredna analitika – s samodejnim sledenjem in analiziranjem uspešnosti različnih orodij in rešitev vhodnega marketinga boste ugotovili, na kaj se vaše stranke najbolj odzivajo, ter ustrezno prilagodili svoj pristop in izboljšali uporabniško izkušnjo.