Grajenje odnosa s kupci

grajenje-odnosa-s-kupci
Pri strankah ne prihaja do konverzije? Za vas imamo rešitev.

Večina vaših potencialnih strank še ni pripravljena na nakup? Skrajšajte prodajni cikel in preprečite, da bi vam potencialne stranke polzele med prsti. Morda potrebujejo nekaj časa za razmislek ali pa več informacij. Če jim tega ne omogočite, jih lahko izgubite. Nega odnosov s kupci je avtomatiziran postopek, ki ga upravlja Angelisova strokovna ekipa iz vhodnega marketinga. Vašim potencialnim strankam omogočamo neprekinjen stik s podjetjem, s pomočjo katerega bodo laže prešle skozi prodajni cikel in se spremenile v vaše stranke.


 KAJ SPLOH ZAJEMA NEGA ODNOSOV S KUPCI?

Ohranjanje in nega odnosov s kupci je sistematizirana metoda vzpostavljanja osebnega stika s potencialno stranko. Potencialni stranki se nameni individualna pozornost, dokler ni pripravljena na nakup oz. sklenitev poslovnega cikla. Vaši prodajni ekipi ne bo več potrebno vlagati velike količine časa in sredstev za iskanje potencialnih strank in vzpostavljanje osebnih stikov z njimi. Z nego odnosov se poveča tudi stopnja konverzije potencialnih strank, tako da imata od tega pravzaprav korist imata obe strani.

Najprej pritegnite pozornost svojih potencialnih strank s prilagojeno vsebino. Nato prepoznavnost blagovne znamke spremenite v zvestobo znamki. Naj bo vaš prodajni cikel krajši in bolj učinkovit. V svoj prodajni lijak speljite vse več strank, z avtomatizacijo postopka pa prihranite čas in sredstva.


KAKO DELUJE?

Avtomatizirani programi za ohranjanje odnosov s kupci niso edino orodje, s katerim boste prodajne sledi konvertirali v stranke. Potrebujete vsebino, kot so e-poštna sporočila, e-obveščanje, prenosi, infografike, video posnetki, ciljne strani ipd., da pritegnete potencialne stranke.

Naša ekipa, ki se ponaša s strokovnim poznavanjem vhodnega marketinga, bo ustvarila poučne promocijske materiale za vašo tržno znamko in jih razširila med najbolj obetavne potencialne stranke, ki jih bomo našli na osnovi vedenja in izkazanega zanimanja. Tako zagotovimo, da šteje vsaka vzpostavitev stika s potencialno stranko. Tem priskrbimo informacije, v skladu z njihovimi osebnimi prioritetami, ter povečamo njihovo zaupanje in zanimanje za vašo blagovno znamko.


MANJ IZGUBLJENIH POTENCIALNIH STRANK

Ni treba posebej omenjati, da je bistvo nege odnosov s kupci ohranjanje odnosa s potencialnimi strankami, medtem ko se te zbirajo v prodajnem lijaku. Posledično je manjša tudi stopnja izgube potencialnih strank. Ker bomo celoten postopek upravljali mi, vaša notranja sredstva ne bodo vezana v namen iskanja potencialnih sledi.

Vsakič, ko bo potencialna stranka vzpostavila stik z vašim podjetjem, npr. odprla e-poštno sporočilo ali prebrala objavo na blogu, bo to prišteto k njenemu skupnemu rezultatu (tj. merljiv zapis njenega zanimanja za vašo znamko). Avtomatizirano vrednotenje potencialnih strank omogoča, da prepoznate najbolj obetavne prodajne sledi in njihove interese, ter z njimi vzpostavite stik ob ravno pravem času in se osredotočite na tisto, kar je najbolj pomembno.

Bi radi izvedeli, kako se nega odnosov s stranko vključuje v celotno zasnovo vaše marketinške strategije? Oglejte si naše načrte.