Vzdrževanje spletnih strani

Pozabite na skrbi z urejanjem WordPress strani in dovolite, da ANGELIS poskrbi za vse, medtem ko se vi osredotočite na rast vašega podjetja.

  • OSNOVNI PAKET mesečna aktivnost
  • 49€/mesec
  • Varnostni nadzor 24/7
  • Varnostno kopiranje
  • Nadgradnje WordPress sistema
  • Nadgradnje predlog/modulov
  • NAROČI ZDAJ
  • NAPREDNI PAKET tedenska aktivnost
  • 99€/mesec
  • Varnostni nadzor 24/7
  • Varnostno kopiranje
  • Nadgradnje WordPress sistema
  • Nadgradnje predlog/modulov
  • 1h tehnične podpore/teden
  • NAROČI ZDAJ
  • PREMIUM PAKET dnevna aktivnost
  • 199€/mesec
  • Varnostni nadzor 24/7
  • Varnostno kopiranje
  • Nadgradnje WordPress sistema
  • Nadgradnje predlog/modulov
  • Mesečno poročilo o aktivnostih
  • 2h tehnične podpore/teden
  • SEO priporočila
  • Prenos ene spletne strani v celoti
  • Podpora spletne trgovine
  • Optimizacija podatkovne baze
  • NAROČI ZDAJ

Pogosta vprašanja

  1. Kakšen je vaš običajen odzivni čas?

    Naš cilj je, da se na vaš zahtevek odzovemo v okviru enega dneva, v 6 urah ali manj. Delamo znotraj normalnega delovnega časa od ponedeljka do petka (9-17h), dogajanje pa spremljamo tudi med vikendi, za morebitne nujne zahtevke. ???We are adding staff in different timezones as we aim to cover 24/7 support for all timezones eventually.???

  2. Ali nudite tehnično podporo 24/7?

    Trenutno tega ne omogočamo. Na tehnično podporo se lahko obrnete znotraj našega normalnega delovnega časa, od ponedeljka do petka od 9:00 do 17:00.

  3. Ali delate tudi prenos strani?

    V našem premium paketu je vključen tudi prenos strani na novega ponudnika po vaši izbiri. Za prenos strani pri ostalih paketih računamo 99€.

  4. Kaj pa če potrebujem obsežnejše spremembe?

    Če imate v mislih projekt, ki je večji od obsega dela predvidenega v naših standardnih paketih, vam lahko na podlagi vašega povpraševanja izdelamo podrobno ponudbo, v kateri ocenimo čas trajanja in ceno naše storitve. Ponudimo vam lahko vse storitve povezane z oblikovanjem in razvojem/nadgradnjami v povezavi z WordPress-om.

  5. Kako deluje vaša tehnična podpora?

    Običajno stranke na nas obrnejo z zahtevkom preko spleta. Tak način komunikacije imamo raje kot telefonske klice, saj je v pisani obliki komunikacija med stranko in podporo bolj pregledna in je hkrati tudi dokumentirana. Kljub temu, da naša ekipa ni prevelika, smo ugotovili, da tak način komunikacije omogoča, da vsi vedo, kaj se dogaja na določeni/vaši strani.

    Vaš zahtevek lahko pošljete tudi preko WordPress nadzorne plošče; to je tudi najlažji način za podajanje zahtevkov. Če želite nam vaše težave lahko kadarkoli sporočite tudi preko e-pošte iz e-poštnega naslova, ki je povezan z vašim ANGELIS.si računom.

  6. Ali ANGELIS nudi pomoč za SEO?

    DA, nudimo tudi SEO storitve in vam lahko priporočimo kvalitetna SEO orodja znotraj WordPress-a in vam pomagamo pri njihovi namestitvi!

  7. Kaj ANGELIS stori v primeru vdora v mojo spletno stran?

    ANGELIS konstantno nadzira strani svojih strank s sodobnimi varnostnimi programi. Po potrebi občasno tudi “ročno” pregledamo kaj se dogaja na vaši strani.

    Na žalost pa, kljub konstantnemu preventivnemu nadzoru, ne more nihče zagotoviti 100% varnosti. V primeru, da pride do vdora v vašo spletno stran, je naš cilj, da se čim prej odzovemo in rešimo težavo takoj, ko je to možno znotraj delovnega časa. Upravičene skrbi glede varnosti so naša največja prioriteta, ki jo postavimo pred razvojno delo.

  8. Kaj se zgodi, če moj WordPress vtičnik nima več podpore?

    Vtičnik bomo še naprej spremljali, če pride do kakih težav. Če ne pride do večjih sprememb ali težav, lahko tak vtičnik ostane na vaši strani. Naša podporna ekipa se je že pogosto srečala z vtičniki, ki so strankam povzročali težave. V takem primeru vas preusmerimo k uporabi boljše alternative.

  9. Kaj če posodobitev uniči mojo stran? Ali dodatno zaračunate za vzpostavitev prejšnjega stanja?

    Vašo stran bomo takoj povrnili v stanje, kakršno je bilo shranjeno v varnostni kopiji pred izvedbo posodobitve. V nekaterih primerih metode lahko nekoliko odstopajo od tega protokola (primarno zaradi funkcionalnosti spletne trgovine, če jo imate na strani). O težavah s tem boste obveščeni.

    Večino težav odpravljamo brez dodatnega zaračunavanja storitev, vendar pa vtičnike po meri, probleme, ki jih povzročijo uporabniki ali posebej zamudno odpravljanje napak lahko dodatno zaračunamo. Preden vam bomo karkoli zaračunali, vas bomo o tem obvestili.

  10. Ali se lahko prijavim samo za en mesec?

    Da, naši paketi se plačujejo mesečno, zato se lahko prijavite in odjavite kadatkoli.