Družbeni omrežji

Družbeni mediji so pri spletnem oglaševanju ključnega pomena za lokalna podjetja (in druge). Pridejo pa dnevi, ko imate preveč obveznosti in potrebujete hiter in enostaven način za objavo zanimive in privlačne vsebine.

Tukaj je 10 idej, s pomočjo katerih boste na hiter način objavili aktualne, primerne in uporabne vsebine.

1. Glasovanja in vprašanja

Ljudje zelo radi delijo svoje mnenje. Vzemite si pet minut in si zamislite nekaj vprašanj, ki jih lahko postavite svojim oboževalcem/sledilcem, nato pa še 5 minut, da ustvarite hitro vprašanje ali glasovanje. Vprašanje oblikujte tako, da bo kratko in jasno; seveda pa mora obenem nuditi uporaben vpogled v vaše podjetje/posel.

Primer: Če bi bili enkrat na teden odprti do 21h, za kateri dan bi glasovali?

2. Vsakodnevni utrinki

Zakaj ste tako zaposleni, da o tem nimate časa niti pisati? Počnete danes kaj takega, kar bi zanimalo vašo ciljno publiko? Naj ljudje pokukajo k vam in vidijo, kako zgleda vaš tipičen delavnik – delite sliko, misel ali anekdoto »iz zakulisja« vašega podjetja.

Primer: Pripravljamo se na lansiranje novega izdelka jutri! Oglejte si, kako to poteka za kulisami. Všečkajte, če nas opazite! [Fotografija]

3. Strokovni nasvet

S strokovnim nasvetom ponudite še uporaben namig, na primer, neko manj znano dejstvo ali način, kako priti do boljših ali ugodnejših storitev. Morda bodo vaše stranke uživale ob vpogledu na nekaj, kar je tipično za vašo industrijo ali posel.

Primer: Namig iz naše slaščičarne Sladkosned: Vesele urice/Happy Hour pri nas vsak ponedeljek od 16h do 18h. Nastavite si opomnik!

4. FAQ vprašanja, nasveti in namigi

Če imate za svoj izdelek že zapisana FAQ vprašanja, namige in nasvete, potem jih delite v obliki kratkih in hitrih novičk, s katerimi bodo vaša ciljna publika in sledilci dobili dodatne informacije. Če boste v časovni stiski, potem vam bo priročen seznam takih nasvetov in namigov prišel zelo prav.

Primer: Spijte dovolj vode, saj boste tako odpravili občutljivost po masaži in iz telesa odplaknili minerale, ki so se sprostili med masažo, ter obenem rehidrirali svoje mišice. (P.S. V našem tedenskem biltenu lahko najdete več nasvetov, kako od masaže odnesti čim več.) [Povezava do prijavnega obrazca za e-obveščanje]

5. Slike Meme

Slike Meme so v tujini postale zelo priljubljene, tako na osebnih družbenih straneh kot na straneh določenih znamk. Iz katere koli fotografije lahko ustvarite svojo lastno sličico Meme s pomočjo urejevalnika fotografij na Google Plusu. Ali pa uporabite katero izmed mobilnih aplikacij za urejanje fotografij, s katerimi boste lahko besedilo na sliki objavili kar iz svojega pametnega telefona.

Mnoge blagovne znamke se poslužujejo priljubljenih slik Meme (npr. »Najzanimivejši moški na svetu«), tako da si njihovo besedilo priredijo po svoje in ga delijo z drugimi. (Opozorilo glede uporabe slik Meme za blagovne znamke: Facebook je nedavno najavil, da bi z novo posodobitvijo morda lahko kaznovali znamke, ki pristop s slikami Meme uporabljajo preveč, zato to upoštevajte tudi vi.)

Primer: Med parkiranjem ponavadi ne zadevam v robnike, če pa že, pa hvala bogu za servis vozil [ime].

6. Dan/teden/leto česa

Hitro, kateri dan je danes? S kratkih iskanjem na Googlu boste hitro odkrili, da je danes gotovo dan, teden ali mesec nečesa – pa čeprav neuradno. Ljudje zelo radi sodelujejo pri takih »posebnih dnevih«, zato se nikar ne obotavljajte; zabavi se pridružite tudi vi in vaša skupnost na socialnem omrežju, čeprav morda dan ni ravno tesno povezan z vašo dejavnostjo ali industrijo.

Primer: Ta teden je teden rocka! Kako ga boste praznovali?

7. Zahvala oboževalcem ali strankam

Če imate stranke ali oboževalce, ki so aktivni na vaših straneh družbenega omrežja, potem je namenjena njim zahvala sijajna in enostavna ideja za objavo. Občasne kratke zahvale, pohvale ali znaki hvaležnosti vam bodo pomagali pri spodbujanju oboževalcev, da bodo bolj aktivni na vaši strani; tako si boste povečevali tudi skupnost.

Primer: Vsa pohvala +Timu, ki je objavil svoje fotografije iz piknika ta vikend! Res smo veseli, ko vidimo, kako vaša družina uživa na novi verandi!

8. Govorite o trendih

V novice o pop kulturi in slavnih osebnostih se vedno pojavljajo novi dnevni trendi. Če vam zmanjkuje časa, potem objavite voščilo, komentar ali opazko o stvari, ki je trenutno zelo priljubljena. (Namig: Oglejte si https://www.google.com/trends/, kjer boste našli najnovejše podatke o tem, kaj ljudje trenutno iščejo.)

Primer: O nagradah VMA se piše vsepovsod! Kdo je pripravljen na malce spremembe? Opazili smo, da so zopet v modi velike pričeske, ki bodo kmalu na voljo tudi v vašem najljubšem frizerskem salonu. [povezava do fotografije]

9. Dogodki v skupnosti

Sijajna objava bo, če delite novice o prihajajočih dogodkih v vaši lokalni skupnosti. S tem boste obenem vzpostavili tudi dobre odnose z bližnjimi organizacijami in kulturnimi društvi. Na družbenih medijih sledite stranem vašega mesta, gospodarske zbornice, lokalnih društev in organizacij, televizijskih kanalov in drugih zanimivosti, tako da boste lahko delili, retvitali ali objavljali zanimive novice o skupnosti, ko se bo pojavilo kaj zanimivega.

Primer: Čas je za novoletno tržnico! Katere jedi se letos najbolj veselite?

10. Strokovni navedki in misli

Če naletite na zanimivo misel določenega strokovnjaka znotraj vaše industrije, pisca ali govorca, potem jih dodajte vašim inspiracijskim, uporabnim in zanimivim mislim in jih delite preko kanalov družbenih medijev. Delite jih lahko kot sveže novice v besedi ali sliki. Spoštujte avtorja/vir misli in ga vedno navedite.

Odgovori

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja