Ponovno trženje

ponovno-trzenje
Prikazno oglaševanje, ki doseže vaše najbolj obetavne potencialne stranke, vas ponovno poveže z dragocenimi, že seznanjenimi potencialnimi strankami!

Statistike kažejo, da 98% obiskovalcev (katerokoli dano) spletno stran zapusti brez konverzije. Če pa vaše podjetje ponovno tržimo z oglasi, tako dobite priložnost, da dragocene potencialne stranke privedete nazaj in sklenete prodajni krog.


KAKO DELUJE REMARKETING OZ. PONOVNO TRŽENJE

Storitve ponovnega trženja, ki jih omogoča podjetje ANGELIS, je stroškovno učinkovit način prikazovanja oglasov potrošnikom, ki so že izrazili zanimanje za vašo tržno znamko. Spremljamo, kdaj uporabnik zapusti stran brez konverzije in mu izbirno prikazujemo oglase za vaše podjetje. Tudi če uporabnik stran zapusti, ne bo pozabljen.

Ko spletno stran zapusti brez konverzije, ga naš sistem samodejno označi z začasnim piškotkom. S pomočjo piškotkov mu lahko nato prikazujemo oglase na omrežjih z obsežno vsebino, kot so Google, Bing, Facebook, Yahoo! in drugi, ter tako krepimo vašo blagovno znamko.


NIZKO TVEGANJE, VISOKA VREDNOST

Ponovno trženi oglasi vam ponujajo eno izmed najbolj donosnih naložb pri prikaznem oglaševanju. So veliko bolj prijazni proračunu kot tipični spletni prikazni oglasi, poleg tega pa tudi izjemno uspešni, saj se osredotočijo na potrošnike, ki so že vzpostavili kontakt.

Kampanja remarketinga bo znatno prispevala k donosnosti vaše naložbe in okrepila prepoznavnost vaše blagovne znamke, njen spletni ugled in vpliv. Prikazovanje oglasov potrošnikom, ki so že izkazali zanimanje za vaše podjetje, okrepi vašo tržno znamko ter vzpostavlja dolgoročno zvestobo in zaupanje.


STOPITE V STIK Z NAMI

Če bi radi izvedel več o tem, kako lahko z različnimi načini kampanje ponovnega trženja dosežemo vaše najobetavnejše potencialne stranke, stopite v stik z nami še danes.