Remarketing na Facebooku

Strateško oglaševanje na največjem družbenem omrežju na svetu. Vzpostavite oseben stik z najbolj obetavnimi potencialnimi strankami!

Z več kot eno milijardo uporabnikov po celem svetu, Facebook še vedno prevladuje med družbenimi mediji kot središče za odkrivanje, interakcijo in individualno izražanje. S prikaznim oglaševanjem in uporabo remarketinških oglasov boste na tej strani pritegnili zelo obetavne potencialne stranke; Facebook vam namreč omogoča vzpostavitev povezave s stranko v spletnem okolju, ki ga ta obiskuje vsakodnevno.


NAJBOLJŠI OGLASNI PROSTOR NA FACEBOOKU

Ponovno trženje oglasov prikazuje oglase uporabnikom, ki so že pokazali zanimanje za vašo tržno znamko – še posebej tistim, ki so že obiskali vašo stran, vendar niso postali vaše stranke. Naša tehnologija nam omogoča, da avtomatsko izpostavimo omenjene uporabnike in jim prikazujemo vaše oglase, ter s tem krepimo prepoznavnost in avtoritativnost vaše tržne znamke.

Ker so oglasi, ki so predmet remarketinga, namenjeni individualnim uporabnikom, so zaradi tega zelo primerni za prikazovanje prek Facebooka. Ponovno tržen oglas, postavljen med druge oglase ob robu strani, ujame pozornost uporabnika in izstopa med konkurenco, saj je uporabniku oglas že znan.

Prav tako lahko postavimo remarketinške oglase neposredno med »Novice« – najbolj dragocen oglasni prostor na tem spletnem mestu – kjer se bodo nevsiljivo prikazovali med posodobitvami stanja, svežimi novicami itd. Tako zlahka dostavimo ustrezno sporočilo, namenjeno določenemu uporabniku. Oglasno sporočilo se bo prikazalo ravno tam, kjer ga pričakuje.


DIZAJN, ZNAČILEN ZA FACEBOOK

Remarketinški oglasi so zasnovani tako, da okrepijo vrednost vaše tržne znamke pri uporabnikih, ki so že seznanjeni z vašim podjetjem. Zato je potrebno oblikovati sporočilo, ki bo ustrezalo temu namenu.
Naši ekipi za marketing in oblikovanje bosta razvili oglase, ki bodo ustrezali vaši remarketinški Facebook kampanji in izstopali med drugimi objavami v rubriki »Novice«. Z ustvarjanjem dinamičnih oglasov, zasnovanih posebej za objavo na tej strani, bomo uspešno krepili ime vaše tržne znamke ter nazaj k vam privedli najbolj obetavne potencialne stranke.


ALI STE VEDELI…?

… da ima Facebook več kot 1 milijardo aktivnih uporabnikov, kar 50 % le-teh pa se vanj vpiše vsak dan?
… da ima povprečen uporabnik na Facebooku 130 prijateljev?
… da oglašujete skupini 130 uporabnikov, ko prej omenjeni uporabnik postane vaš »oboževalec«?

Facebook, YouTube in Twitter omogočajo marketinške priložnosti, s pomočjo katerih lahko povečate prepoznavnost svoje tržne znamke, stopite v stik s ciljno skupino kupcev, izkoristite viralni potencial, pritegnete potencialne stranke in razširite svoj tržni delež.