Ustvarjanje in izvedba

Povečajte donosnost svoje naložbe s pomočjo najboljših praks razvoja ključnih besed in oblikovanja oglasov.

JASNO ZAČRTANA POT DO KONVERZIJ

Ko zaključimo z oblikovanjem vaše strategije s ključnimi besedami, dokončno izpilimo še seznam ključnih besed in dodelamo vidike vaše spletne oglaševalske kampanje. Ustvarimo reklamno besedilo, ki bo pritegnilo potencialne kupce, in vašemu podjetju postavimo ciljne spletne strani, s čimer povišamo dolgoročno dobičkonosnost vaše oglaševalske kampanje.


IZPILITE SVOJO STRATEGIJO PONUDB

Pri oglaševanju na klik (PPC) se klik na oglas zaračuna glede na ponujeno vsoto oglaševalca. Oglasi tistih, ki so pripravljeni plačati več, bodo uvrščeni višje med rezultate na spletnih iskalnikih. Ravno zato je spletno oglaševanje na klik zelo konkurenčna metoda oglaševanja, pri kateri je treba pazljivo izbrati svoje ključne besede. Pri tem nam bo v vodilo vaša začetna strategija s ključnimi besedami, na podlagi katere bomo ustvarili seznam besed, ki bo vseboval t. i. short-tail (splošne, generične ključne besede; dolžina 1-2 besedi) in long-tail (specifične ključne besede; dolžina 3 besede ali več) ključne besede, s katerimi ciljamo na ključno skupino strank in obetavne prodajne sledi.


OSREDOTOČANJE NA OBETAVNE POTENCIALNE STRANKE

Naša certificirana in ustvarjalna spletna oglaševalska ekipa bo s preudarjenim pošiljanjem elektronskih sporočil vzpodbudila uporabnike k odzivu, z oblikovanjem zanimivega oglasnega besedila pa pritegnila vaše potencialne stranke, še posebej tiste najbolj obetavne.


PODAJTE VREDNOST VAŠIM PRODAJNIM SLEDEM

Ciljne strani so prostor, kjer tržite svoje podjetje in kjer se s potencialno stranko ustvari ključna povezava. Gradimo ciljne strani, ki bodo uporabniku podale ravno to, kar obljublja oglas, jih pritegnile s posebnimi ponudbami in priročnimi formati za konverzijo.

Pomagali vam bomo pri razvoju privlačnih ponudb za vaše stranke (oblikovanje prenosov, popustov in ponudb), nato pa na podlagi tega ustvarili ciljno stran, ki bo oblikovana za konverzijo. Zanimivi spletni oglasi, prek katerih bo uporabnik priveden na dinamično in privlačno oblikovano spletno stran, bodo radovedne klike hitro konvertirali v potencialne stranke, le-te pa bodo šle hitro in brez težav skozi prodajni cikel.