Optimizacija in testiranje

optimiziranje-in-testiranje

Tehnologija, s katero spremljamo napredek vaše kampanje, in strokovno znanje za optimizacijo uspešnosti delovanja.
Izboljšajte svojo oglaševalsko kampanjo s pomočjo meritev učinkovitosti delovanja.

Tekom vašega spletnega oglaševanja na klik (t. i. PPC oglaševanja) pazljivo spremljamo vašo trenutno učinkovitost delovanja. S primerjalno analizo delovanja in sprotnim preučevanjem učinkovitosti lažje oblikujemo ustrezen pristop za doseganje čim boljšega uspeha vaše kampanje.


MERITVE VAŠEGA SPLETNEGA OGLAŠEVANJA NA KLIK

Z meritvami in preučevanjem pridobljenih podatkov iz vaše spletne oglaševalske kampanje naši strokovnjaki razpoznajo in preučijo kampanjske trende in vzorce. Spremljajo učinkovitost oglasov, ključnih besed in ponudb, ter tako ugotovijo, katere strategije prinesejo največ spletnega prometa. Na slednje se nato tudi najbolj osredotočijo.


KAKO IZBOLJŠATI OGLAŠEVALSKE METODE S POMOČJO UPORABNIKOV

Med spletno oglaševalsko kampanjo pridobimo podatke, ki ustvarijo jasno sliko o tem, kako potrošniki prek spleta vzpostavljajo stik z vašim podjetjem. S pomočjo tehnologije sledimo stopnji konverzije in odzivnosti vaših strank ter zbiramo podatke o vaših prodajnih sledeh.

Na osnovi podatkov o obiskovalcih vaše strani (njihove geografske lokacije, datuma in časa dostopa na stran ipd.) skrbno prilagodimo vaše ciljne demografske profile in strategije za doseganje potrošnikov.


BOLJŠI DOSTOP DO POTENCIALNIH STRANK S SLEDENJEM KLICEV PREK OGLAŠEVANJA NA KLIK

Nismo omejeni le na zbiranje podatkov o spletnem vedenju uporabnikov. V primeru, da se uporabnik na vašo stran poveže prek plačljivega oglasa na klik in nato pokliče vaše podjetje, vam lahko s storitvami sledenja klicev priskrbimo uporabne podatke o klicu.

V okviru vašega spletnega oglaševanja na klik in z njim povezanih ciljnih strani za vas ustvarimo unikatno in brezplačno številko, na kateri nato spremljamo in preučujemo vhodne klice v vaše podjetje. Med drugim vam bodo na voljo podatki o času in trajanju vsakega klica, od kje je klic prišel, katera ciljna stran oz. oglas je do klica privedel itd. To je najhitrejša pot do temeljitega razumevanja vaših potencialnih strank.