Metoda ključnih besed

metoda-kljucnih-besed-google-adwords
Poiščite trajen in ciljno usmerjen pristop ter z optimizacijo svoje spletne strani pričnite takoj.

OSNOVA ZA USPEŠNO KAMPANJO

Prvi korak do uspešnega oglaševanja na klik je izbira ustreznih ključnih besed. Za vas bomo poiskali prave ključne besede, ki bodo pritegnile nove stranke in povečale spletni promet na vaši strani. Besede bomo našli s pomočjo analize vaših izdelkov in storitev, vaše ciljne demografske skupine, vaše pretekle trženjske kampanje in kampanje vaših tekmecev.


KAKŠNI SO VAŠI POSLOVNI CILJI?

Oglaševanje na klik ni vedno isto. Ko ponovno vzpostavljamo že obstoječo strategijo trženja ali razvijamo novo, se osredotočimo na določeno panogo, določeno demografsko skupino in poslovne cilje, ki ste si jih zastavili.

Osredotočimo se na ključne kazalnike uspešnosti kampanje in jo ustrezno prilagodimo. Poiščemo in izberemo ključne besede, ki bodo pritegnile in k sodelovanju spodbudile vašo ključno skupino kupcev. Tako bomo postavili temelje za ciljno usmerjeno, uspešno in dobičkonosno marketinško kampanjo.


RAZVOJ TRAJNE STRATEGIJE

Z oglaševanjem na klik se vam lahko investicija povrne takoj, vendar za ohranjanje finančne vzdržnosti svojega podjetja vseeno potrebujete premišljeno strategijo, ki bo delovala dolgoročno.
Ustvarili bomo načrt za dolgoročno tržno uspešnost podjetja. Ta bo osnovan na analizi vaše industrije in na pregledu vaše konkurence ter vaših preteklih kampanj oglaševanja na klik.

Osredotočimo se na ustvarjanje in vzdrževanje uspešne kampanje oglaševanja na klik, ki bo zagotovila dolgotrajen uspeh, ne le trenutnega. Zagotavljamo vam, da bodo vaša finančna sredstva porabljena zelo ekonomično; ustvarili bomo namreč marketinško kampanjo, ki bo prilagodljiva sezonskim trendom, obenem pa bo vzdržala spremembe v vedenju strank.


ZAČETNI SEZNAM KLJUČNIH BESED

V začetnih stopnjah načrtovanja vaše kampanje oglaševanja na klik bomo razvili seznam potencialno uspešnih ključnih besed, na osnovi že obstoječih kampanj in upoštevajoč vašo ciljno skupino kupcev, vaš finančni načrt in vaše tekmece.


RAZVOJ OGLAŠEVANJA S PLAČANIM ISKANJEM

S pomočjo orodij za raziskovanje ključnih besed ter drugih identifikatorjev ključnih besed, preteklih meritev uspešnosti in spletnih iskalnih izrazov bomo sestavili niz najustreznejših ključnih besed, ki bodo služile kot osnova za vašo kampanjo.